Liity jäseneksi – Taito Keski-Pohjanmaa

Keskipohjalainen käsityö on elävää kansankulttuuria ja jokaisen oikeutta luovuuteen ja taitoon.

Tervetuloa käsityön maailmaan!

Erilaisia käsityövälineitä pöydällä.

Liity Taito Keski-Pohjanmaa ry:n jäseneksi ja ole mukana edistämässä keskipohjalaisen käsityön kehittymistä. Yhdistys ylläpitää mm. taiteen perusopetuksen käsityökoulua lapsille, nuorille ja aikuisille.

Jäsenmaksun suuruus vuonna 2024 on 20 euroa.

Jäsenedut vuonna 2024

• Taitokurssien kurssimaksusta 8 e alennus.
  • Kutomon päivämaksu jäsen 4 e (muut 6 e).
  • TAITO-lehden vuosikerta jäsenhintaan. (Tilaa lehti taitolehti.fi/tilaajapalvelut/opiskelija-ja-jasentilaus/)
  • Asiakaslehti kotiin kannettuna kaksi kertaa vuodessa ja sähköinen asiakaskirje noin kaksi kertaa kuukaudessa sekä muita jäsenetuja.
  • Muita jäsentarjouksia, joista tiedotamme mm. asiakaskirjeessä.
  • Jäsenedut ovat voimassa vuonna 2024 taitokeskuksissa Kalajoki, Kokkola, Sievi sekä Taito Shop Kokkola ja Designasema Knut.

Liity sähköisesti Taito Keski-Pohjanmaa ry:n jäseneksi alla olevalla lomakkeella, me lähetämme jäsenmaksulomakkeen sähköpostiisi. Jäsenyytesi astuu voimaan heti jäsenmaksun maksettuasi. Jäsenmaksu on voimassa kalenterivuoden.

Liity jäseneksi täyttämällä tietosi alla oleviin kenttiin.

Tiedotuslupa

Tietosuojaseloste